Elk kanaal vraagt om unieke content. Niet alleen qua formaat, maar ook qua tone-of-voice en boodschap.
Daarom hebben wij een unieke en efficiënte werkwijze ontwikkeld. Onze campagnemanager zit vanaf dag één aan tafel met de regisseur. Zo zorgen we ervoor dat alle benodigde content – afgestemd op elk platform – in één slimme, geïntegreerde productie wordt gerealiseerd.
In één shoot al je recruitment content.
Bij Studio Werkenbij geloven we dat een goede videoproductie geen kwestie is van alleen mooie beelden maken, maar van échte verhalen vertellen. Authentiek, menselijk en passend bij de cultuur van een organisatie. Wij zien video niet als een losstaand product, maar als een middel om verbinding te creëren. Of het nu gaat om employer branding, recruitment of interne communicatie de kracht van video zit voor ons in het vangen van oprechte momenten en mensen die zichzelf kunnen zijn.
Onze aanpak
Ons stappenplan: Van briefing tot conversie in één vloeiende lijn.
1. Kick-off & Doelbepaling
We starten met een sessie waarin we de doelgroep, doelen en kanalen scherpstellen. Wat wil je vertellen – en aan wie?
2. Creatieve Strategie & Scriptontwikkeling
Samen met onze regisseur ontwikkelen we het concept, script en storyboard. Hierbij houden we al rekening met de formaten voor alle gewenste kanalen.
3. Productieplanning
De campagne manager en regisseur stemmen alle draaidagen slim af. Eén shoot, meerdere versies – voor elk platform en elk formaat.
4. Opnamedag(en)
We draaien alles in één flow. Dankzij goede voorbereiding schieten we efficiënt alle varianten – van video’s tot fotografie.
5. Montage & Optimalisatie
Onze editors maken specifieke edits per kanaal. Kort, krachtig, met de juiste tone-of-voice – zodat jouw boodschap écht binnenkomt.
6. Distributie & Analyse
We leveren alle assets kant-en-klaar aan. Desgewenst helpen we ook bij plaatsing en analyse van de prestaties per kanaal.
Het resultaat?
Een goed doordachte contentcampagne, met maximale impact, minimale verspilling van tijd en budget.
Ben je geïnspireerd en enthousiast geworden door de cases die je hebt gezien? Neem gerust contact met ons op en wie weet ben jij onze volgende successtory!